روند مرجوعی و فسخ خدمات

روند مرجوعی كالا به شرح زیر است:

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

ℹ️ فروشگاه یونیتک خریدهای شما را با بالاترین کیفیت ممکن بسته بندی و به صورت ایمن ارسال می‌کند. هر گونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود بر عهده شرکت حمل‌کننده است و در صورت تایید شرکت حمل و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران می‌کند.
ℹ️ لازم به ذکر است که تمامی محصولات موقع ارسال، به اندازه ارزش محصول، بیمه می‌شوند.

 

عیب فنی و مغایرت در سفارش

ℹ️ برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری تا ۷ روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.
ℹ️ در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.
ℹ️ برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کالا استفاده‌ای نشده باشد.

شرایط بازگشت کالا

برای بازگشت دادن، باید کالا به‌خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته‌بندی شده و ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی کالا و یا مخدوش و رسیدن آسیب به محصول توسط مشتری باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا می‌گردد.

ℹ️ مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ یونیتک بوده و معیار بازگشت هزینه‌ ارسال کالا، رسید پستی می‌باشد.
ℹ️ در صورت ارسال کالا به روش‌های دیگر مانند تیپاکس، هزینه‌ی ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
ℹ️ پس از پذیرش کالای بازگشتی در یونیتک، تیم فنی آن کالا را آزموده و نتیجه به‌طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.
ℹ️ بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی یونیتک در صورتی که کالا، خارج از قوانین یونیتک بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
ℹ️ در صورتی که آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، یونیتک همان کالای آسیب‌دیده را مجددا برای مشتری ارسال می‌کند.
ℹ️ در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد یونیتک به‌صورت امانت باقی می‌ماند و بعد از آن یونیتک نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.
ℹ️ در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه یونیتک باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

ℹ️ بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی می‌ماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار یونیتک، سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته‌بندی و ارسال فرستاده ‌شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا می‌کند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

ℹ️ در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت و حساب وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد.(واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود.)

ℹ️ مشکلات ناشی از درگاه پرداخت و قطعی اینترنت متوجه بانک مربوطه و مشتری است. بعد از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حساب مشتری باز خواهد گشت.

بازبینی: مرداد ۱۴۰۲