فروشگاه محصولات صنایع دستی چوبی یونیتک Unitak - Wooden Handicrafts
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

روند مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات

گروه تولیدی صنایع دستی یونیتک، با نگاه به آینده، مشتریان خود را چون سرمایه‌گذارانی گرانقدر دانسته و همه سعی و تلاش خود را دارد تا ایشان را از خدمات و کالاهای یونیتک راضی نگاه دارد.

همه محصولات یونیتک از قبل مراحل کنترل کیفی را طی کرده و با اطمینان خاطر برای مشتریان ارسال می‌شود.

ضمانت ۱۵ روز بازگشت کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه تولیدی صنایع دستی یونیتک این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۱۵ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در محصولات یا مغایرت با مشخصات ذکر شده در صفحه محصول، شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط می‏‌شود.

  • ℹ️ لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش یونیتک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • ℹ️ آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.
  • ℹ️ در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه یونیتک دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • ℹ️ در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده و مرجوعی در یونیتک به اتمام برسد، و فروشگاه یونیتک امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

انصراف از خرید

  • ℹ️ در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً از طریق تماس تلفنی با شماره های ذکر شده در صفحه تماس با ما، یونیتک را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
  • ℹ️  اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگ‌ها یا برچسب‌های کالا جدا نشده باشد، مشتری می‌تواند تا حداکثر 15 روز، کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند.

(انصراف از خرید کالاهایی که به درخواست مشتری سفارشی سازی می‌شوند و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود )

  • ℹ️ لازم به ذکر است که هزینه اولیه ارسال محصول بر عهده‌ یونیتک می‌باشد، در صورت انصراف از خرید، با کسر هزینه ارسال که شامل بسته بندی و حمل و نقل است، بازمانده‌ وجه را به‌طور میانگین تا 72 ساعت بعد از تکمیل فرایند انصراف، واریز خواهد کرد.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

  • ℹ️  فروشگاه یونیتک خریدهای شما را با بالاترین کیفیت ممکن بسته بندی و به صورت ایمن ارسال می‌کند. هر گونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود بر عهده شرکت حمل‌کننده است و در صورت تایید شرکت حمل و نقل مبنی بر ایمن نبودن بسته بندی یا آسیب دیدن در این مرحله، خسارت را جبران می‌کند.
  • ℹ️ لازم به ذکر است که تمامی محصولات موقع ارسال، به اندازه ارزش محصول، بیمه می‌شوند.

عیب فنی و مغایرت در سفارش

  • ℹ️ برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت داشتن عیب فنی (مشکلاتی که در علمکرد کالا وجود داشته باشد) در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری تا ۱۵ روز پس از دریافت کالا با پشتیبانی تماس بگیرد.
  • ℹ️ در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.
  • ℹ️ برگشت دادن کالا توسط مشتری در صورت عدم همخوانی با سفارش ثبت شده مانند رنگ کالا یا سایر مشخصات ظاهری، در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که از کالا استفاده‌ای نشده باشد.

شرایط بازگشت کالا

برای بازگشت دادن، باید کالا به‌خوبی در جعبه و کارتن اصلی خود بسته‌بندی شده و ارسال شود. برچسب زدن و درج نوشته بر روی کالا و یا مخدوش و رسیدن آسیب به محصول توسط مشتری باعث باطل شدن گارانتی بازگشت کالا می‌گردد.

  • ℹ️ مشتری باید کالا را فقط از طریق پست جهموری اسلامی ایران ارسال کند. در صورت بازگشت کالا به علت وجود مغایرت با سفارش خریدار و عیب فنی، هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ یونیتک بوده و معیار بازگشت هزینه‌ ارسال کالا، رسید پستی می‌باشد.
  • ℹ️ در صورت ارسال کالا به روش‌های دیگر مانند تیپاکس، هزینه‌ی ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
  • ℹ️ پس از پذیرش کالای بازگشتی در یونیتک، تیم فنی آن کالا را آزموده  و نتیجه به‌طور میانگین تا سه روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.
  • ℹ️ بعد از بررسی کالاهای بازگشتی توسط تیم پیشتیبانی یونیتک در صورتی که کالا، خارج از قوانین یونیتک بازگشت داده شده و بدون ایراد باشد؛ کالا مجدداً برای مشتری ارسال می‌گردد و هزینه‌ی ارسال به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
  • ℹ️ در صورتی که آسیب‌دیدگی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، یونیتک همان کالای آسیب‌دیده را مجددا برای مشتری ارسال می‌کند.
  • ℹ️ در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای بازگشتی، کالای مورد نظر به مدت یک ماه نزد یونیتک به‌صورت امانت باقی می‌ماند و بعد از آن یونیتک نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده ندارد.
  • ℹ️ در صورتی که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه یونیتک باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه مورد نظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

شرایط بازگشت وجه

ℹ️ بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی می‌ماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار یونیتک،  سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته‌بندی و ارسال فرستاده ‌شود. در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا می‌کند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

ℹ️ در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل ، وجه مورد نظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد.( واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می شود )

ℹ️ مشکلات ناشی از درگاه پرداخت و قطعی اینترنت متوجه بانک مربوطه و مشتری است. بعد از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد.

0