ضمانت و خدمات پس از فروش

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه یونیتک، با نگاه به آینده، مشتریان خود را چون سرمایه‌گذارانی گرانقدر می‌داند.

ℹ️همه محصولات یونیتک از قبل مراحل کنترل کیفی را طی کرده و با اطمینان خاطر برای مشتریان ارسال می‌شود.

ℹ️محصولات بسته به مقدار و حجم سفارش توسط تیپاکس، چاپار، باربری و یا پست جمهوری اسلامی ارسال خواهد شد و رسید آن به شماره موبایل مشتری برای پیگیری‌ آتی، پیامک می‌شود.

ضمانت ۷ روز بازگشت وجه و ۳۰ روز تعویض بی‌قید و شرط

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه تولیدی صنایع دستی یونیتک این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در محصولات یا مغایرت با مشخصات ذکر شده در صفحه محصول، شامل  ۷ روز بازگشت وجه و ۳۰ روز سرویس تعویض بدون قید و شرط می‏‌شود.

ℹ️ لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش یونیتک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
ℹ️ آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.
ℹ️ در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه یونیتک دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
ℹ️ در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده و مرجوعی در یونیتک به اتمام برسد، و فروشگاه یونیتک امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

ضمانت اصالت کالا

ℹ️ کلیه محصولات تولیدی صنایع دستی یونیتک کار دست استادکاران ماهر مازندرانی بوده و اصیل و یکتا بودن محصولات توسط ما ضمانت می شود.

انصراف از خرید

ℹ️ در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً از طریق تماس تلفنی با شماره های ذکر شده در صفحه تماس با ما، یونیتک را از تصمیم خود آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
ℹ️ اگر بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگ‌ها یا برچسب‌های کالا جدا نشده باشد، مشتری می‌تواند تا حداکثر ۷ روز، کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگرداند.
(انصراف از خرید کالاهایی که به درخواست مشتری سفارشی سازی می‌شوند و یا به تعداد بالا برای ارسال موجود می شوند را شامل نمی شود)

ℹ️ لازم به ذکر است که هزینه ارسال محصول بر عهده‌ مشتری است.

خدمات پس از فروش

ℹ️ بعضی از محصولات در درازمدت شاید نیاز به قطعاتی داشته باشند که مشتریان می‌توانند با تماس با مجموعه با شماره‌های ذکر شده در صفحه تماس با ما، نیازمندی‌های خود را مطرح کرده و مشکل خود را رفع نمایند.
ℹ️ هزینه‌‌های ارسال محصول بر عهده مشتری خواهد بود.