فروشگاه محصولات صنایع دستی یونیتک
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

سوالات متداول

بسته‌ی من کِی ارسال می‌شود؟

همه‌ی سفارش‌های ثبت شده در سایت در روزهای کاری از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۳ بعدازظهر پس از تأیید واحد انبار، به واحد بسته­ بندی و ارسال فرستاده می ­شود. با توجه به نوع ارسال انتخابی و ساعت ثبت سفارش، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد. سفارش­های پست پیشتاز اگر تا قبل از ساعت دوازده ظهر تکمیل شوند در همان روز ارسال می­شوند. سفارش­های تیپاکس تا ساعت ۱۵ روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه و 12 پنجشنبه ها.

همچنین سفارش­های ثبت شده در روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری در اولین روز کاری بعد از تأیید واحد انبار، ارسال خواهد شد.

چطور مطمئن شوم که سفارش من قطعی شده است؟

بعد از تکمیل فرآیند خرید توسط شما سفارش در حالت پردازش باقی می‌ماند تا در اولین فرصت بعد از تأیید نهایی واحد انبار سفارش در حالت تکمیل شده قرار گیرد و به واحد بسته‌بندی و ارسال فرستاده ‌شود.
در صورت عدم تأیید واحد انبار، وضعیت سفارش شما به حالت لغو شده تغییر وضعیت پیدا می‌کند و در اولین فرصت واحد پشتیبانی برای هماهنگی جهت بازپرداخت یا تغییر سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش من کجاست؟

یونیتک برای ارسال محصولات خود از سرویس دو شرکت پست و تیپاکس استفاده می‌کنید.

لطفا برای پیگیری مرسولات از صفحه پیگیری سفارش استفاده کنید.

برای پس دادن سفارشم باید چه کار کنم؟

قبل از ارسال: در صورتی که خریدار، پیش از ارسال کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خود، آگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

بعد از ارسال: چنانچه سفارش شما ارسال شده و قصد انصراف از خرید دارید در اولین فرصت با یونیتک تماس گرفته و از تحویل گرفتن بسته خودداری نمایید.

بعد از تحویل بسته: اگر بعد از دریافت کالا، از خرید خود منصرف شدید، در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ کالا باز نشده باشد و تگ‌ها یا برچسب‌های کالا جدا نشده باشد، می‌توانید تا حداکثر 15 روز کالای دریافتی را با هماهنگی واحد پشتیبانی به ما برگردانید.

برای آگاهی بیشتر شرایط بازگشت کالا را مطالعه کنید.

برای دریافت سفارش از چه روش‌هایی استفاده کنم؟

پست پیشتاز: زمان تحویل کالا در این روش طبق اعلام پست جمهوری اسلامی بین ۳ تا ۴ روز کاری  تعیین شده است. ارسال سفارش شما در یونیتک به صورت رایگان خواهد بود و چنانچه وضعیت سفارش شما تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر روز کاری تکمیل شده باشد همان روز ارسال خواهد شد.

تیپاکس: یکی از روش‌های معتبر و شناخته شده برای ارسال کالا تیپاکس می‌باشد. با ارسال مرسولات توسط تیپاکس در شهرهای مرکزی تا ۲۴ ساعت و در سایر نقاط تا ۴۸ ساعت (به جز روزهای تعطیل) مرسوله تحویل می‌گردد.

سفارش شما در یونیتک به صورت رایگان خواهد بود و چنانچه شما تا قبل از ساعت ۱۶ روز کاری سفارش خود را تکمیل نمایید در همان روز سفارش برای ارسال تحویل تیپاکس می‌شود.

چطور با شما تماس بگیرم؟

شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا واتس اپ از ما سوال کنید و درخواست پیشتیبانی داشته باشید. ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیریم و شما را راهنمایی می‌کنیم.
همچنین در صورت مشاوره تخصصی می توانید با شماره ۰۱۱۳۴۷۳۴۳۳۶ تماس بگیرید.
واتس اپ : 09115951311
اینستاگرام: unitak.ir@

کالایی را می‌خواهم که در فروشگاه شما موجود نیست؟

سفارش کالاهای ناموجود در سایت: هرچند کلیه محصولات تولیدی صنایع دستی یونیتک یکتا و بدون مانند است (یونیک و تک) اما چنانچه موجودی کالای مورد نظر شما در سایت صفر شده باشد، می‌توانید با یونیتک تماس حاصل فرمایید؛ در صورت امکان برای شما به صورت سفارشی تولید می‌شود. 

آیا بعد از ثبت سفارش، لازم است با فروشگاه یونیتک تماس بگیرم؟

ابدا نیازی به تماس شما نیست؛ تمامی مراحل تأیید کالا و بسته‌بندی و ارسال به‌محض انجام شدن در پنل کاربری شما در سایت ثبت می‌شود و همچنین برای شما پیامک می‌شود، در صورتی که نیاز به هماهنگی یا سوالی در مورد نحوه‌ دریافت کالا و جزئیات آن باشد، حتماً ما با شما تماس خواهیم گرفت.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق بود و مبلغ از حساب من کم شد چه کار کنم؟

وقتی پرداخت اینترنتی ناموفق باشد معمولا در همان دقایق یا ساعات ابتدایی پولتان به حسابتان برگشت داده می‌شود. اگر نشد تا ۷۲ ساعت حتما به حسابتان برگردانده می‌شود.

چه ساعتی می تونم با دفترتون تماس بگیرم و پگیر مشکلاتم بشم؟

از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ با شماره تماس های 01134734336 و تلگرام و واتس اپ 9115951311 پاسخگوی مشتریان عزیز هستیم.

لینک‌هایی که باید حتما مطالعه کنی

0